* ABOUT DOLLS AND DOLLHOUSES AND OTHER THINGS IN LIFE * ____________________________________________________________________________________________________ *** Feel free to visit my dollpage Min Hemsida/My Homepage ****
http://lilsdolls.se/ * About dolls and dollhouses ____________________________________________________________________________________________________ "All Photos Belongs to Lilsdolls and can not be used for commercial purposes or be published by others without permission." ____________________________________________________________________________________________________
" OBS! " "HALLUX VALGUS" NY BLOGG. Se länken nedan
http://lilsdollshalluxvalgus.blogspot.se/
________________________________________________________________

"WELCOME TO LEAVE A "COMMENT/PUSH THE

fredag 20 november 2009

From Lilsdolls, Gatubelysning, Katrineholm

Homepage/Hemsida http://lilsdolls.se

Det är lite jobbigt att cykla i denna stad jag flyttat till när det regnar och är mörkt. Katrineholm. Här har de brandgula dimljus i gatulyktorna så man ser knappt något. Vill ha vitt ljus, tack. Dimljusen är ju egentligen till för motorvägarna för dimma och snö.

I S-tälje fick jag kommunen att byta till vita lampor efter ett överfall på en tjej, utanför min bostad. De bytte hela vägen från sta´n och hem till mig, dagen efter jag skrivit i dagstidningen. Det blev mycket ljusare. De lagade äntligen även de trasiga lyktorna då. Ja, ja....

Fram för vita lampor i gatubelysningen!

1 kommentar: