* ABOUT DOLLS AND DOLLHOUSES AND OTHER THINGS IN LIFE * ____________________________________________________________________________________________________ *** Feel free to visit my dollpage Min Hemsida/My Homepage ****
http://lilsdolls.se/ * About dolls and dollhouses ____________________________________________________________________________________________________ "All Photos Belongs to Lilsdolls and can not be used for commercial purposes or be published by others without permission." ____________________________________________________________________________________________________
" OBS! " "HALLUX VALGUS" NY BLOGG. Se länken nedan
http://lilsdollshalluxvalgus.blogspot.se/
________________________________________________________________

"WELCOME TO LEAVE A "COMMENT/PUSH THE

måndag 16 november 2009

Mitt kök....lilsdolls.se


Min Hemsida My homepage 
http://lilsdolls.se/

Mitt Kök

Hej. Har slöat lite väl mycket den senaste tiden.
Men nu är jag i alla fall nöjd med köket. Tycker
det blev mysigt. Har ju tänkt ha svart som 
grundi denna lägenhet, med färgklickar av 
annat,eftersom alla väggar går åt det vita 
hållet. Kulatt återanvända mitt gamla mörkröda 
köksbordoch stolar.

För att få plats med kaffepanna och kastrull
m.m.köpte jag en liten hörnhylla som jag blev
tvungen att såga av toppen på för att få in 
under köksskåpet. Det blev bra. Alfa-brickan är
ocksåkul att ha kvar. Nästa blir att fylla mina 
vitrinskåpmed div dockor


2 kommentarer:

  1. Jo, du kan skicka båda adresserna. Det har jag inte tänkt på...

    SvaraRadera