* ABOUT DOLLS AND DOLLHOUSES AND OTHER THINGS IN LIFE * ____________________________________________________________________________________________________ *** Feel free to visit my dollpage Min Hemsida/My Homepage ****
http://lilsdolls.se/ * About dolls and dollhouses ____________________________________________________________________________________________________ "All Photos Belongs to Lilsdolls and can not be used for commercial purposes or be published by others without permission." ____________________________________________________________________________________________________
" OBS! " "HALLUX VALGUS" NY BLOGG. Se länken nedan
http://lilsdollshalluxvalgus.blogspot.se/
________________________________________________________________

"WELCOME TO LEAVE A "COMMENT/PUSH THE

torsdag 17 december 2009

SÖDERTÄLJE UTSIKT FRÅN MITT FÖNSTER

You are Welcome to visit my Webbsite
http://lilsdolls.se

Länk till alla mina inlägg om  Hallux Valgus

Idag håller jag på att sätta ihop mitt
Sindyhus. Ute är det fullt med snö
och ganska kallt. En liten utsikts-
vinterbild kan ju passa då  från Södertälje,

fast nu bor jag i Katrineholm
Today I am going to work with my
Sindy-House and build it up again.
Outside it has been snowing a lot
and it is rather cold. A little view-
winter-picture seems to be a good
thing to show. Now we have a
genuine
Swedish Winter.


Till next time......

Please click on the picture......

3 kommentarer:

  1. hm...var hade du hittat den utsikten? Det är lika mycket snö på den här sidan.

    SvaraRadera
  2. Ha, ha... Det är Mariekäll. Tyckte den passade bra i detta väder. Har ju dokumenterat en hel del för kommande bruk/minne. He, he.....

    SvaraRadera