* ABOUT DOLLS AND DOLLHOUSES AND OTHER THINGS IN LIFE * ____________________________________________________________________________________________________ *** Feel free to visit my dollpage Min Hemsida/My Homepage ****
http://lilsdolls.se/ * About dolls and dollhouses ____________________________________________________________________________________________________ "All Photos Belongs to Lilsdolls and can not be used for commercial purposes or be published by others without permission." ____________________________________________________________________________________________________
" OBS! " "HALLUX VALGUS" NY BLOGG. Se länken nedan
http://lilsdollshalluxvalgus.blogspot.se/
________________________________________________________________

"WELCOME TO LEAVE A "COMMENT/PUSH THE

fredag 4 december 2009

IDOL 2009, Sindy, Barbie, Ginger dolls, Dollhouses

Your Welcome to visit my Webbsite
http://lilsdolls.se

Tittar på IDOL-programmet. Oj vilket drag
det är i Göteborg. Gillar förresten den staden
jättemycket.

Westlife uppträdde till publikens stora

förtjusning.

När Erik sjungit sin sista låt stod både publiken

och juryn upp och apploderade och vrålade.
Han är verkligen bra. Kul med hälsningen från
gruppen "KISS" till honom. Vad stolt han blev!

Min vinnarordning:

1:a Erik
2:a Calle
3:a Tove

Får se hur det går.... Nu blir det kaffe.

Hej så länge..

1 kommentar:

  1. Westlife är bra. Jag såg deras uppträdande på reprisen.

    Fast jag såg inte så mycket på själva programmet. Jag kom in så sent. Sedan orkade jag inte vänta på alla reklamavbrotten så jag stängde av. :(

    SvaraRadera